陳冠希:感謝上帝讓我擁有你 女友生日甜蜜留言!
2018年08月14日17:15

陳冠希(Edison)做人爸爸前出名「放蕩不羈」,是娛樂圈公認的「壞男孩」。自從榮升人父,一切都以家庭為重,變身為顧家男!日前,Edison女友秦舒培生日,Edison在社交網站上載秦舒培在生日蛋糕面前許願的照片,更留下愛的宣言!

撰文:東方新地、Sunday Kiss|原文:Sunday Kiss|圖片:Instagram、微博

延伸閱讀:

《森美旅行團2》孖森美全裸浸溫泉 丁子朗 自爆全身硬晒

《特技人》朱晨麗 16歲選美娘樣再曝光

陳冠希女友生日甜蜜留言

日前是陳冠希女友秦舒培的生日,陳冠希在社交網站上載秦舒培在生日蛋糕面前許願的照片,更留下愛的宣言「生日快樂我的另一半!我的另一半、我的寶貝媽媽、我的靈感,你讓我完整,我每天感謝上帝讓我擁有妳!」還大讚秦舒培是「最可愛」!超閃呀!

自從去年三月,Edison與秦舒培誕下囡囡Alaia之後,兩人經常在社交平台上載照片曬恩愛。

陳冠希慈父上身

Edison更因有咗愛女後,瞬間變成慈父,不時會在其個人社交網「前世情人」Alaia的蹤影。依家的Edison已是個有女萬事足的男人,難怪獲女友封為「最好的爸爸」!

CALIFORNIA LOVE shot by @thisismush

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Aug 4, 2018 at 10:07pm PDT

G.O.O.D.

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jul 11, 2018 at 4:57am PDT

MORE SWAG THAN YOUR AVERAGE TALENT SHOW HOST

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jul 31, 2018 at 7:15pm PDT

SEED 1.0

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jul 13, 2018 at 12:40am PDT

陳冠希串爆對罵鄧紫棋

熱播中嘅內地選秀節目《中國新說唱》,明星製作人有五位,包括:吳亦凡、MC HotDog、張震嶽、潘瑋柏同鄧紫棋(G.E.M.),而G.E.M.更係節目中唯一一位女明星製作人。

早前,當節目公布明星製作人名單嘅時候,有人就覺得G.E.M識唱歌唔等於識Hiphop。

因此,有部分人對節目嘅導師名單好不滿,甚至指點解個節目會有G.E.M.。

陳冠希彈鄧紫棋唔夠班

除咗網友指G.E.M.嘅rap經驗尚淺,質疑其資格外,陳冠希亦都睇唔過眼,串咗G.E.M.兩句。

A MILLION A MINUTE

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jun 28, 2018 at 4:32am PDT

陳冠希喺MC HotDog嘅IG留言:「LOL Hahahah again on some BS.」「Rappers???? hahahahah u mean a stage full of …/not rappers right???」取笑G.E.M.唔係Rapper。

鄧紫棋串爆反擊

但G.E.M.就一於少理,仲喺IG Post咗一段Rap,串爆睇唔起佢嘅人「誰能像我,早在二十五歲開百場的巡迴,LIVE從不對嘴。」

節目組亦公開咗一班導師親自填詞rap嘅片段,其中G.E.M.以歌詞寸爆haters!

一開始就叫所有女孩企起身,仲暗寸啲睇唔起女性嘅人:「把你石器時代的思想全都拋開」

G.E.M.仲用佢嘅巨肺rap出:「要是不服的話,你高得上去嗎?」唱咗一段高音,分明串死haters!

鄧紫棋成功逆襲

片段一公開,G.E.M.就逆襲成功,獲得粉絲力讚,亦有網民指佢嘅實力比只會批評別人嘅人更有實力。

另外,有網民撐佢嘅實力拍得住一眾男導師,絕對係實至名歸!

作品說話🤘🏻 #中國新說唱 詞:G.E.M.鄧紫棋 Enough guys, Its my time 這是女孩 站起來 的時代 好戲快到來 要立塊招牌 把你石器時代的思想全都拋開 現在請你拿好凳子 其實我的名字 有更厲害的意思 Im GEM 這是我的使命 Imma get everybody moving 誰能像我 早在二十五歲 開百場的巡迴 Live從不對嘴 神馬三押四押 老娘給你一打 Yo管你來自地下或來自天上 就算你再質疑嗎我還是堅強 Oh 你我都一樣 有著夢就該去想 我又不是經不起風浪 我就是現代木蘭 Oh 誰最偉大 是女字旁的她 大哥你學第一句話 叫的不就是媽媽 My Ladies 我們啥 啥也並沒有在怕 哈 你注定在我底下 要是不服的話 你高得上去嗎 #我是女生 #我是凳子其 #不服你高得上去嗎 #我幫你唱hook

A post shared by G.E.M.鄧紫棋 (@gem0816) on Jul 14, 2018 at 8:26am PDT

陳冠希帶愛女睇時裝騷

早前,陳冠希(Edison)帶同1歲寶貝女Alaia飛咗去巴黎睇其女友秦舒培行catwalk。從Edison上載嘅相中可見,Edison手抱愛女,唔知係咪見女友出場,Edison笑到四萬咁口,十分開心。另外,囡囡Alaia亦同樣眼定定咁睇場時裝騷,認真識貨!

POWER AT THE @alyxstudio SHOW !!!! @kevinma @alaiachen @paulmittleman !!!!!!

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jun 25, 2018 at 4:42am PDT

山長水遠飛到巴黎睇女友行騷,Edison就緊係要影低秦舒培行貓步一刻,拍片擺上網外,仲sweet爆留言叫女友做「MY QUEEN」,放閃指數爆燈。

陳冠希愛女變潮童

現時37歲的Edison自從升呢做老竇後,就變成潮爸。佢當然唔會放過任何一個為愛女Alaia打扮嘅機會。原來喺出席時裝展前,Edison就同Alaia裝身,著上一身潮牌,立即成為真潮童!

LITTLE MODEL TO BE @sacaiofficial @supremenewyork @jumpman23

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jun 24, 2018 at 6:33am PDT

秦舒培上年3月為陳冠希誕下愛女Alaia,有女萬事足嘅Edison不時都放相上個人社交網,同大家分享湊女之樂。

EXECUTIVE DECISIONS

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jun 16, 2018 at 11:40am PDT

@takashipom @alaiachen @uniqlo CULTURE DRIVEN MINDS

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jun 8, 2018 at 10:34am PDT

GET YA PRIORITIES STRAIGHT 👶🏻

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jun 6, 2018 at 11:10am PDT

Edison更會帶埋女友同囡囡一齊去睇球賽,共享天倫之樂。

DREAMS COME TRUE 😜 @nba @cavs @shupeicute @alaiachen

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jun 6, 2018 at 6:41pm PDT

其實,有Edison呢個潮爸,仲有一個做模特兒嘅媽咪,無論要做潮童定模特兒,都一定係件非常輕易嘅事!

NY STATE OF MIND

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Jun 4, 2018 at 2:32pm PDT

LITTLE MISS “ IM TOO CUTE FOR THE WORLD “

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on May 30, 2018 at 1:06pm PDT

SUNSHOWERS

A post shared by Edison Chen (@edcee3000) on Apr 22, 2018 at 4:45am PDT

Happy 2018!!!!!! 👨‍👩‍👧🔥👨‍👩‍👧🔥👨‍👩‍👧🔥

A post shared by superq (@shupeicute) on Dec 31, 2017 at 9:15pm PST

今年3月,二人就為Alaia搞咗個生日派對,囡囡有咁多人錫,真開心!

☝🏼🎂❤️

A post shared by superq (@shupeicute) on Mar 3, 2018 at 11:43pm PST

Why u sooooo cute!!!!!!!! 😘😘😘

A post shared by superq (@shupeicute) on Dec 3, 2017 at 8:59pm PST

秦舒培貼父女照 賀陳冠希37歲生日

上年10月陳冠希生日,他和秦舒培到上海,二人雖有工作在身,但仍不望抽空陪愛女Alaia。要B女一齊坐飛機,全因Edison想在10月7日生日當天有女兒陪在身邊!秦舒培更於IG大貼Edison父女照,並以留言「Happy birthday my man」送上生日祝福。

陳冠希-收心養性樂變女兒奴1
陳冠希-收心養性樂變女兒奴1

與陳冠希賀生日的除了女友和囡囡,亦少不了各方好友。在熱鬧的生日飯局中,秦舒培與男友影形不離,相當恩愛。

陳冠希-收心養性樂變女兒奴2
陳冠希-收心養性樂變女兒奴2

榮升人父陳冠希:「以家庭為先」

誰想到情史豐富的陳冠希竟有做爸爸的一天呢?自女友於本年3月誕下愛女Alaia以來,Edison續漸化身成女兒奴,經常替愛女打扮,更一改以往性格,大方與網民分享當爸爸的快樂。一副慈父look的陳冠希對女兒呵護有加,時常親手抱女,他的這一面,相信在Alaia出世前從來未曾嚗光!

陳冠希-收心養性樂變女兒奴3
陳冠希-收心養性樂變女兒奴3

延伸閱讀:

【Ellen,一路好走!】盧凱彤出殯 遺孀余靜萍 含淚送別

關注我們Facebook專頁
    相關新聞
      更多瀏覽